Check

Torsdag, torsdag, torsdag. Segaste skoldagen av fem möjloiga som idag blev ännu längre än vanligt då jag och Evelinn satt kvar i skolan för att jobba på våran labbrapport som ska lämnas in om en vecka. Kvart över fem när jag kom hem satte jag mig ner för att göra klart labbrapporten, som jag nu har mailat in, och jag har även hunnit med att göra klart nästa veckas matteläxa samt plugga inför morgondagens matteprov. Phu. Det var till och med jobbigt att skriva. Men nu kan jag i alla fall checka av allt detta på "att göra"-listan och det känns verkligen så himla skönt.

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan krypa ner i sängen och bara ta det lugnt. Imorgon väntar endast en lektion som börjar klockan åtta och slutar ungefär en timma senare. Så det blir en väldigt kort dag med andra ord. Kvällen ska spenderas hemma hos Evelina med middag och mys. Det är bara på helgerna vi har tid att träffas så det gäller att passa på. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: