2014-08-17


 Lite random bilder från Frankrike, midsommar, landet, en mysig lunch hemma & avslutningsmiddagen som jag längtar tillbaka till.
 
Hej på er! Oj, vart tog sommarlovet vägen egentligen? Det är den sista dagen på detta lov och imorgon börjar skolan igen. Är klar med grundskolan och nu blir det gymnasiet till hösten, vilket är både kul men samtidigt lite nervöst såklart. Men det ska nog bli super! Kom hem från jobbet vid sju efter att ha jobbat i 8 h. Mina kusiner var redan här då så vi åt en mysig middag och nu har de gått hem. Så nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan blir det lite fix inför imorgon när skolan börjar och sedan tänkte jag lägga mig i mitt nystädade rum och titta på senaste avsnittet av Pretty little liars. Puss & kram, vi hörs imorgon. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett cool tjej med Hjälmen

Svar: Yes she's the coolest!!
vitree.blogg.se

2014-08-17 @ 22:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: