Best summer


I år har jag verkligen haft den bästa sommaren med mina vänner och min familj. I början av sommaren var jag och 13 andra vänner i Göteborg för att hänga i stan där, gå på Liseberg och bara mysa. Jag har också varit i Prag med innebandylaget, i Frankrike och på Värmdö över midsommar. Har spenderat mycket tid med Evelinn och vi har sovit över hos varandra var och varannan dag den senaste månaden och fram för allt så har jag hängt med mina bästa vänner varje dag och varje natt i princip. Har i alla fall haft grym sommar och jag hoppas att nästa sommar blir ännu bättre och att jag får tillbringa den med samma människor även fast vi alla börjar i olika gymnasium.

Sista kvällen av sommarlovet kommer spenderas hemma hos Evelinn med alla innan vi går tillbaka till verkligheten och skola. Vill verkligen inte!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: