Efter jobb

Woop woop, mitt "första" inlägg här på bloggen. Feels good to be back!

Hej på er! Hoppas att ni mår bra. Med mig är allt super förutom att jag är heeelt död i kroppen efter många timmars jobb denna eftermiddag och kväll. Slutade kvart över tio ungefär och åkte då hem en snabbis för att packa iordning lite stuff som skulle med till Evelinn där jag är nu. Vi har precis lyxat till det med kräftor och annat gott för att avsluta detta sommarlov på bästa sätt och nu står Evelinn i duschen där jag är näste man på tur. Anledningen till att jag sover här inatt är för att vi gemensamt ska ta oss till skolan imorgon då vi kommer att gå i samma skola ooooch *trummvirvel* i samma klass. Så sjukt jävla najs! Vi fick reda på detta för några dagar sedan och troligtvis kommer det bli så att vi och våra kompisar byter runt lite så att vi alla hamnar i samma klass. Är inte helt säker på hur allt blir men jag och Evelinn har i alla fall varandra och det var verkligen bästa nyheten. Nu ska jag i alla fall ta mig en dusch och sedan är det sängdags. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: