Söndag 24 Augusti 2014

4 randompics 

Hej allesammans. Tog precis en paus från städningen av mitt rum och tänkte slänga in ett inlägg. Helgen har varit mysig. I fredags kom Therese hem till mig och åt middag och efter det åkte vi hem till Evelinn där vi spenderade både fredags och lördagskvällen. Vi tittade bland annat på The fault in our stars, åh va jag älskar både filmen och boken!! Idag vaknade jag vid tolv, gjorde klart allt plugg och sedan har jag bara tagit det lugnt och nu på eftermiddagen tog jag tag i mitt alldeles för stökiga rum. Nu tänkte jag fortsätta städa så jag blir klar någon gång. Vi hörs, puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra gumman. Tänk att det tar tre veckor att städa ett rum! Kram mamma

Svar: Hahah puuuss
vitree.blogg.se

2014-08-29 @ 09:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: